Created by VITACA serveis integrats
Sabadell (BCN)
  • Grey Facebook Icon
  • Gris LinkedIn Icon
  • Gris Icono Twitter
  • Gris Icono de Instagram

Preguntes freqüents

Imperial espais de treball

05

06

Quina és la diferencia entre IMPERIAL espais de treball i una oficina tradicional?

A diferència d’una oficina tradicional, IMPERIAL espais de treball us ofereix una major flexibilitat i les despeses generals són fixes. Quan utilitzeu els nostres serveis, eviteu contractes de lloguer a llarg termini i teniu la possibilitat de mudar-vos-hi amb poca antelació.

En comparació amb una oficina tradicional (amb les inevitables despeses imprevistes), en els nostres espais de treball sempre coneixereu la despesa mensual, doncs la quota inclou la majoria de les despeses d’oficina.

 

 

 

Quins avantatges té gaudir d'un espai a IMPERIAL espais de treball?

Sense despeses de llançament

Quan us instal·leu als nostres espais de treball ho feu d’una manera senzilla i sense costos de llançament. El propietari de l’oficina ja ha fet totes les inversions necessàries incloent tecnologia de la informació i sistemes telefònics, mobles, sala de reunions, fotocopiadores, zona office i àrea de recepció amb personal qualificat.

Contractar adaptant les condicions

La quota mensual dels nostres espais de treball està adaptada a les vostres necessitats. Podeu contractar des d’un mes a un any, variant els serveis en funció de la variació de les vostres necessitats.

Despeses generals baixes

Els nostres espais de treball us ofereixen unes despeses generals baixes que, a més, estan pressupostades amb molta certesa. La quota mensual inclou quasi totes les despeses d’una oficina, això significa que no hi ha despeses imprevistes com per exemple la reparació d’una fotocopiadora o renovació d’equips. De fet, en comparació amb un espai d’oficina convencional, podeu estalviar fins el 40% en les vostres despeses totals d’oficina.

07

08

Què és una Oficina Virtual?

Una Oficina Virtual proporciona tots els avantatges d’una ubicació d’oficina principal, sense necessitat d’estar físicament allà. Les oficines virtuals ofereixen un domicili social bàsic. El personal administratiu de l’oficina virtual oferirà el servei de gestió de trucades fins i tot utilitzant (si així ho voleu i contracteu) el nom de la vostra empresa. Si amplieu o canvieu la ubicació de la vostra empresa, mai haureu de canviar el seu domicili social.

Quan sou a la carretera, disposeu d’accés a serveis de secretariat. El correu rebut en el domicili social de la vostra oficina virtual es pot reenviar a qualsevol part del món per correu postal o fax, o bé es pot guardar fins que la reculli. Amb una Oficina Virtual, podeu estar presents sempre i de forma immediata por 2,50€ al día.

 

 

Quins són els beneficis per a les empreses de nova creació?

Els primers mesos són crítics per a les noves empreses, perquè han d’assolir resultats ràpidament i moltes vegades no tenen temps per a centrar-se en les inevitables problemes d’una oficina nova. IMPERIAL espais de treball us ofereix la capacitat de funcionar com un negoci consolidat immediatament, amb recepció i sala de reunions.

IMPERIAL espais de treball us evitarà despeses imprevistes i problemes administratius que no estan relacionats amb la direcció del vostre negoci.

A més, els nostres espais de treball són ambients dinàmics i eficaços. Moltes vegades podreu trobar socis i clients importants a les oficines i podreu conversar amb col·legues durant els descansos.

09

Quins són els beneficis per als negocis consolidats?

Un negoci consolidat pot utilitzar IMPERIAL espais de treball per a projectes a curt termini o com un espai d’oficina local a l’estranger. També ho pot utilitzar per a construir un pont entre dos períodes de lloguer. Li permet disposar d’oficines en temps d’intens creixement i fa possible crear un equip proper al client, o una delegació comercial.

Els nostres espais de treball permeten contractar activitats d’oficina, de manera que no hagueu de fer tasques que no estan relacionades directament amb el vostre negoci, d’aquesta manera gaudireu de temps per a centrar-vos en les vostres competències. Ja no haureu de perdre temps fixant-vos en una fotocopiadora que no funciona, substituir a una recepcionista o negociar un contracte amb una companyia de neteja i, al mateix temps, estalvieu diners.

No perdeu el vostre toc humà quan us instal·leu en els nostres espais de treball. Si ho voleu, la recepcionista contestarà el telèfon responent amb el nom de la vostra empresa.