Created by VITACA serveis integrats
Sabadell (BCN)
  • Grey Facebook Icon
  • Gris LinkedIn Icon
  • Gris Icono Twitter
  • Gris Icono de Instagram

Preguntes freqüents

Imperial espais de treball

01

Què ofereix IMPERIAL espais de treball?

Oferim solucions complertes d’oficina a persones individuals i empreses amb unes condicions de contractació molt favorables. Els nostres espais estan totalment equipats, moblats i gestionats. A més, es té accés a tota una sèrie de serveis compartits.

Si a primera vista, el cost dels serveis us sembla elevat, cal que tingueu en compte que el preu inclou totes les despeses habituals d’ una oficina, no només el que costaria un lloguer. Quan ho analitzeu, veureu que és una solució extremadament rentable.

En una oficina tradicional us hauríeu d’enfrontar a la costosa i àrdua feina de instal·lar i configurar el vostre espai de treball. Abans de poder ser productiu, hauríeu de:

  ·   Signar un arrendament per un període fix d’una oficina

  ·   Pagar per la modificació de l’espai de l’oficina

  ·   Proporcionar mobiliari d’oficina

  ·   Establir contractes amb varis proveïdors de serveis (telefonia, Internet, aigua, llum, manteniment, ...)

  ·  Contractar personal d’oficina

  ·  Comprar o llogar equips d’impressió, fax, telèfon, etc...

​  ·  Crear o configurar infraestructures de connectivitat

Tot això significa molt temps i diners.

Amb IMPERIAL espais de treball les vostres necessitats quedaran cobertes amb una trucada de telèfon o un clic de ratolí. Simplement connecteu l’ordinador i comenceu a treballar, deixeu-nos a nosaltres la resta. 

02

Què inclou la quota mensual?

 

El que pagueu són els costos fixes mensuals per gaudir d’un espai de treball amb serveis. El nostre preu inclou el lloguer i els serveis, mobles, climatització, connexió a Internet, il·luminació, manteniment, servei de recepció, neteja,  accés a la sala de reunions (amb límit d’hores mensuals), accés a zona office i lavabos.

La vostra empresa només haurà de pagar de manera addicional si utilitza altres serveis, com les impressions, l’ús de la sala de reunions per sobre de les hores a les que teniu dret, serveis administratius,  serveis de càtering, ...

El preu final dependrà doncs del vostre contracte de serveis i de la quantitat de serveis inclosos.

03

Quines són les condicions del contracte de serveis
 

Les condicions del contracte sempre estaran adaptades a les vostre necessitats específiques. Dependran del tipus de serveis que contracteu i de la durada del contracte.

Si durant el contracte voleu variar les condicions, perquè la vostra activitat i la vostra empresa així ho requereixen, ho podrem fer.

04

Qui utilitza les oficines de serveis i espais de treball

Cada cop més empreses utilitzen aquest tipus de serveis, doncs els permet ser sempre competitives en mercats que canvien ràpidament.

Són ideals per a autònoms, professionals liberals, emprenedors o delegacions de PYMEs, així com companyies internacionals, independentment del sector o la indústria en la que treballin.

En els nostres espais de treball podeu adaptar la vostra empresa amb molt poca antelació i segons canviïn les vostres necessitats. També us permet centrar-vos en les vostres principals competències i en la gestió del vostre negoci en un ambient d’oficina que funciona tot el dia, que roman obert tot l’any, i on no hi ha problemes de jornades laborals.

En els nostres espais de treball estareu segurs de que el vostre espai d’oficina estarà per sobre de la mitjana, mentre eviteu que les despeses generals fluctuïn.

Amb el nostre personal d’oficines, disposareu d’un accés permanent a assistència administrativa i equips d’oficina, sense haver de contractar personal o fer inversions econòmiques.